Tuesday 28 June 2011

Home is wherever I'm with you

Toetsweek.
Ik zit er midden in.
En wat doe ik in toetsweken?
Juist.
Studie ontwijkend gedrag vertonen.
Want blogs bekijken is nou eenmaal leuker dan studeren niet waar?
Ik heb net in een minuutje een paar enkelbandjes in elkaar geknutseld, best leuk. Al zeg ik het zelf.
Dit heb ik gedaan omdat mijn grootste inspiratie bron van dit moment ook enkelbandjes draagt.
En dat vind ik zo leuk!
Nog een vraagje voor de mensen uit nederland die heel toevallig mijn blog ook werkelijk lezen.
Weet iemand waar je een teenring kan kopen.
Een vriendin van mijn moeder heeft dat namelijk, alleen die heeft ze in india gekocht.
En het geld om af te reizen naar india voor een teenring heb ik niet ;p
Hier een paar foto's van mijn enkelbandjes op deze warme dag.
Helaas kan je geen foto's van emmy's blog halen maar kijk vooral:
klik hier voor de site van emmy
Liefs Dreekje

1 comment:

  1. Kan het niet bij de Bijoux Brigitte (of hoe je het ook maar schrijft)? Volgens mij hebben ze 't daar wel! :)

    ReplyDelete